Saturday, July 24, 2010

homesick!!!

msuk ni da sebulan kat sabah n sbulan gak xjmpe fmily...slau skype or ym gan akk aku jerk...
dr khamis da xsdap bdn..jap cjuk,jap pnz..aduh...nak demam lak...

aku da pn mkn ubt..ubt cecema n panadol b4 ak tiap kali ak tdo since xshat sgt ni...tp,bler ak mkn je ubt,msti ak xleh tido pnye...xtau la npe..maybe antibodi ak da xdetect sgt dgn ubt2 cmni kot..huhu

tp aku tetp mkn gak coz byk bnde ak kne wat n setelkan...huhu..dugaan b'jauhan dgn family...
sabar...

byk hal yg b'laku dlm dri aku skang...dgn prob dgn bf,dgn assignment n kne wat presentation lg...
rse nk m'jerit,tp aku diamkan je la...huhu...
so far,aku wat xtau je gan smua ni...aku nak utamakan my study...akk2 n abg2 aku da bg smgt kat aku..hehe..semangat kojo bak kte org sabah...cewah,da pndi ckp sabah lak...stahun kat cni,memg terer ckp la..haha

lctrer pn ok2...tutor pn ok gak...aku pn lg ok..hehe...

tgah demm2 ni,mrepek memg bez..nti bler ak bce blik,msti klaka..haha...ntah pape ak mrepek ni..kang ader yg komen ak mengong jap ag ni..kui3...

1 comment:

  1. salam adik,

    tabahkan hati kuatkan semangat!!!!

    minum banyak air masak ye.
    *hugs

    ReplyDelete