Saturday, February 5, 2011

K.A.W.A.N

erm...bagi aku,kawan leyh cari kat mane2..n bile2 mase..kdg2 mase tgah tggu at epot or stesen bus pon kiter leyh wat kawan kan..

kawan yg btol2 baik gan kiter,jage hati kiter pabila b'bicara,sanggup m'hadapi sush seng gan kiter...tahu hargai kiter..tp bg aku,itu SAHABAT...

bg aku,sahabat yg sabggup dgr luahan hati aku, yg leyh nasihat aku,perbetulkan mane yg silap adalah sahabat yg baik..

tp ader sorg kawan aku ni,aku xtau la dgn die..kiter da tlg die wat itu ini dgn my bestie ni,leyh lak die mlz nak dtg claz la,ape la..kdg smpi nak g claz leyh tnye claz at ne..ad jadual,rujuk la sndri..sush sgt ke..

aku kesian tgk my bestie ni..tlg kwn die tu..kwn aku tu mcm gunekan my bestie utk kesenangan die je..lau korg,korg ase geram x?

bila ad mber2 len or rumate die dgn die,die seolah2 melupakan kewujudan kami di sisi die..

kalau la aku ad kekuatan utk ckp cmtuh gan die,leganya aku rase..tp aku gan m bestie cuma mampu luahkan sesama sndri jer..

kdg2 kwn aku ni suke ckp men lpas mlut jer...lau la time tuh aku mudy,lame da aku tempelak balik..cian at my bestie,byk mkn hati gan die...

to my bestie,wat xtau je gan prangai die tu..die memg da dilahirkan sebegitu..hehehe..jaat gak aku..keh3..


KAWAN...what are frens to u?
saya dan sahabat saya

No comments:

Post a Comment